Pagina's

zondag 1 maart 2015

You Can Create It! challenge

Hallo!

Afgelopen maand heb ik meegedaan aan de You Can Create It!-challenge. Hoe werkt dit? Je schrijft je in, betaalt een bedrag van € 3,50 en krijgt een pakketje toegestuurd met materialen.

In februari zat het volgende in de envelop:
- 1/4 vel Irresistibly Yours Specialty Designer Series Paper (van de SAB)
- 1/4 vel Perfect Plum cardstock
- 1 kaartbasis of Elegant Eggplant cardstock (= half A4 in de lengte gesneden)
- 1 stukje 5/8" Satin Ribbon in Whisper White
- 1 2,5" geponste cirkel in Whisper White
- 1 doorzichtig knoopje

Wat maak je hier mee? Dat is het mooie: dat mag je zelf weten!! Als je maar zo veel mogelijk de geleverde materialen gebruikt.

Voor mij was het wel een bijzondere uitdaging, want ik heb totáál niets met paars! Maar ja, daar is het een challenge voor.

Wat heb ik gedaan? Ik heb de kaartbasis gebruikt als kaartbasis en de Perfect Plum cardstock een cm kleiner gesneden dan deze basis. Vervolgens het specialty DSP nog een halve cm kleinger gemaakt en met inkt en water gekleurd zodat het een beetje paars werd, maar niet te donker. Dit laten drogen en vervolgens het lint gekleurd met zowel Elegant Eggplant en Perfect Plum zodat het er mooi bij kleurt. Ook dit moest weer drogen.

Ondertussen heb ik met Too Kind gestempeld in de paarstinten en met Always Artichoke voor de stengel. De tekst is van Best Day Ever stempelset en gestempeld met Elegant Eggplant. Tenslotte nog wat pareltjes gekleurd met de dondere Wisteria Wonder Blendabilitie en een stukje gestippeld Elegant Eggplant  uit de Regals DSP stack toegevoegd. Oh ja, het is belangrijk dat je niet direct op het specialty DSP stempelt want dat komen de blaadjes door de bloem heen!! (Trial and error!)

En dit is het resultaat:

Ik moet zeggen; ik ben er best blij mee! Ook al is het paars!

Lijkt het je leuk om ook een keer mee te doen? Ga dan naar de blogs van Caroline van der Straaten en/of Inge Groot en meldt je aan.

Tot snel met een voorbeeld van de Sale-A-Bration spullen!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten